torsdag 1 augusti 2013

Om att flytta

Sitter här i min gamla lägenhet och väntar på att lämna över den till killen jag har hyrt den av.

Blandade känslor måste jag säga. Jag flyttade in här i mitten av December, och kring jul och nyår mådde jag sämre än jag någonsin gjort. Den här lägenheten är platsen där jag låg i sängen flera dagar i sträck utan att knappt äta något. Men det var också på den här platsen jag långsamt tog mig tillbaka och insåg att livet är rätt bra ändå.
Den här lägenheten är platsen där jag för första gången någonsin var tvungen att klara mig helt själv (inte helt själv förstås, har ju haft min familj och underbara vänner hela tiden).

Färdigstädat och klart är det, och jag väntar på att Linus ska komma och inspektera. Kommer nog sakna Friggagatan endel, men det känns samtidigt otroligt skönt att påbörja nästa kapitel i mitt liv. Det känns som att det är dags nu!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar