tisdag 10 september 2013

Om att bestämma sig!

I måndags var det exakt två månader till tävlingspremiär. Jag ska åka till Norrköping och tävla i crossfit.

Man kan ju kanske tro att någon som tävlat sju år med ett landslag och deltagit på sju världsmästerskap inte borde tycka att en liten meningslös crossfittävling borde vara en så stor grej.
I så fall tror man fel!!
Jag får ont i magen bara jag tänker på den här tävlingen. Jag kommer vara så galet nervös!

Dock är det bara upp till mig att se till att jag kommer känna mig så väl förberedd som möjligt.
Även om jag älskar träningen så har jag precis som många andra haft sämre disciplin över sommaren. Man var bortrest, roliga saker hände, träningen blev helt enkelt lite bortprioriterad. Tyvärr lite för många gånger.

Nu är det alltså mindre än två månader kvar, så nu är det full fokus. Från och med igår kommer träningen vara väldigt högt prioriterad. No more excuses!!

Vi motiverar oss alla på olika sätt, för mig funkar det att berätta för folk. Det är därför jag skriver här! Detta får bli min skrytblogg ett tag. Gillar ni inte träningssnack och egobilder, läs inte här då! Men gillar ni det får ni mer än gärna följa mig på vägen mot min första crossfittävling!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar